måndag 31 augusti 2009

Nu startar vi!!


- é bar å åk sa en känd utförsåkare. Nu kommer kanske jag inte att åka så långt i och med att detta är en distanskurs, men jag kan tänka mig att ta mig från datorn till toalett - tv - säng och jobbet... Det är väl en åktur som många skulle klara av.


Mellan dessa åkturer så ska jag försöka klämma in lite träning - familjeliv samt skolande.

Senast jag läste var förra hösten då jag klämde in två distanskurser så jag tror och hoppas att denna kurs ska fungera bra med det övriga livet. På nåt sätt är det inte som när man var yngre och kunde göra sjuttioelva saker samtidigt och ändå lyckas klämma in en fest på kvällen.


Jag har beställt boken nu och väntar med spänning på den så att jag kan börja frottera mig i kunskap. Väntar även på att det ska dyka upp lite mer info på blackborden, låter som en ny spännande sport eller snygg bräda, så att man vet vad det är man ska göra de kommande veckorna. På återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar